Vecka 26

av Honeymunchkin

Idag går vi in i vecka 26. Det har varit en lång vecka, mest för att jag mår allmänt dåligt. Jag får inte så mycket humörsvängningar längre, men jag har ont och är alltid trött. Vi börjar komma i ordning i lägenheten, och jag antar att det kommer kännas bättre när alla saker är på sin plats och när det börjar kännas mer som hemma.

Igår var en tuff dag på jobbet, och jag pratade med min chef om att börja arbeta hemifrån varje onsdag. Det tyckte han lät som en bra idé och så länge det inte stör någon arbetsuppgift (vilket det i dagsläget inte gör) så går det bra att göra så. Skönt! Onsdagar är verkligen värst, och igår hade jag så ont i bäckenområdet att jag varken ville stå eller sitta ner. Att ligga ner på kontoret är liksom inget val, så det är bara att bita ihop och fokusera på något annat. Typ…

Den här veckan är Button tydligen runt 35-36 cm lång och väger runt 750 gram. Det känns som mycket mer än 750 gram, kan jag tala om! Jag är dock bara glad över att han rör på sig så mycket igen, fast än det gör ont ibland. Det är en mysig känsla, när man väl har vant sig.

Imorgon ska vi träffa vår nya barnmorska. Spännande! Jag hoppas i och med att hon talar engelska flytande att Royden kommer få ut mer av besöken han också.

Bild på magen kommer väl senare, då vi alltid glömmer bort att ta dem förrän det är helg. Oh! Det betyder ju att det snart är helg!

Här är magen, fyra dagar för sent.

20111017-132056.jpg

