Idag känns som en bra dag

av Honeymunchkin

20110926-095446.jpg

Ja, idag känns som en bra dag. Vi hade en riktigt fin helg – bra väder och gott sällskap – samt att igår inhandlade vi all färg till lägenheten, med diverse tillbehör, och beställde tapeterna. Dessutom köpte vi lite prylar till köket och jag lyckades till och med köpa några nya nagellack! ”You really do have a nailpolish problem,” var Roydens kommentar.

Imorse vaknade jag av alarmet och var inte så trött som jag brukar vara – framsteg! Hoppas det håller i sig ett tag, för jag behöver all energi jag kan framkalla den kommande helgen då vi ska börja måla och tapetsera. Långa och korta personer som gillar att måla efterlyses!

Jag hade inte kollat mailen på hela helgen, och såg imorse att jag hade fått fina kommentarer på det jättedeppiga inlägget jag skrev efter att ha varit hos barnmorskan sist. Tack till Emzi och Bergtorp, och ett riktigt WOW-tack till Emma, som jag inte har träffat sedan jag var kanske 13? Minns inte riktigt hur många år sedan det var, men du gjorde verkligen min dag!

