Shopping med Royden and Miguel

av Honeymunchkin

Miguel lyckades övertala mig och Royden att följa med på en shoppingrunda idag, och jag tackar väl sällan nej till det! Royden köpte massor med fina kläder och jag lyckades roffa åt mig följande snyggingar.

5th Avenue Shoe Repair hade stor utförsäljning den här helgen så jag passade på att köpa dessa två par supersnygga pumps i skinn, 500:- per par. Första paret har en gråbrun ton, och det andra är ljust beige-färgade. Inte helt optimala skor när man dras med svullna fötter, men de var så snygga att jag inte kunde motstå. De lär ju definitivt komma till användning ändå. Jag ska bara be skomakaren klacka om dem och sätta på gummisulor fram.


Senare gick vi förbi P.U.B. och jag smet förbi deras MAC-avdelning och såg att de hade kvar några exemplar av några produkter från Wonder Woman kollektionen. Jag var inte jätteförtjust i varken den blåa eller lila mascaran, och inte heller paletterna som fanns kvar så det blev bara nagellacken. De kostar 155:- styck och kommer i två färger; den blåa heter Spirit of Truth och den röda heter Obey Me. Ett måste om man samlar på nagellack och älskar superhjältar!


På tal om nagellack, så köpte jag för någon dag sedan dessa tre små nagellack på H&M, 10:- styck. Färgerna från vänster till höger heter: Cherry, Plum och Taupe.

Min pappas flickvän tipsade mig dessutom om Make Up Stores hologramnagellack i tisdags och jag var självklart tvungen att köpa ett. Detta är den beige-färgade tonen i serien (finns i ljusblå: Siw, ljusröd: Britt, ljus silver: Alma, mörk silver: Greta och beige). Den heter Madeleine och kostar 130:-

