Vecka 13

av Honeymunchkin

Otursveckan? Nä, det tänker jag inte tro på. Däremot är min partner på affärsresa i Kina och kommer vara så tills lördag eftermiddag. Det är väldigt tomt i sängen. Illamåendet har lagt sig nästan helt och hållet nu, vilket är väldigt uppskattat.

Jag har lite jobb den här veckan och premiären av nya Harry Potter att se fram emot på onsdag! Det ska bli kul att träffa de gamla HP-tjejerna igen. Jag berättade för två av dem om Button igår, och de visste nog inte om de skulle skratta eller gråta. De gjorde nog lite av båda.

Jag har svårt att sova – kan vara för att min partner inte är här, men också faktumet att jag inte längre kan ligga bekvämt på mage längre måste spela in.

Jag berättade nyheten för mormor härom dagen och hon tog det bättre än vad jag trodde. Känns bra. Nu har jag berättat för alla de viktiga människorna i mitt liv förutom en, min bästis från gymnasiet. Hon har varit utomlands ett tag nu men borde vara tillbaka snart. Efter jag har berättat för henne kommer vi nog gå publikt med Button, eftersom det snart kommer börja synas ändå.

20110711-083523.jpg

