Gravid!

av Honeymunchkin

För ca 2-3 veckor sedan (man vet ju aldrig säkert) skedde ett litet (eller gigantiskt) mirakel! Jag blev gravid.

Jag och min partner blev gravida i februari, men det slutade i ett ganska smärtsamt och blodigt missfall två veckor efter vi fick ett positivt svar på graviditetstestet. Det var en tuff tid för mig, för oss båda, men jag fick mycket stöd av min partner som gjorde hela upplevelsen möjlig att ta sig igenom någorlunda oskadd.

När vi nu såg det andra positiva svaret blev vi båda en aning oroliga. Tänk om samma sak skulle hända igen? Personligen skulle jag aldrig ha klarat av det så tätt inpå. Vi beslöt oss för att ta en dag i taget och bara glädja oss åt att vi var så pass fertila att vi hade lyckats två gånger på inte ens ett halvår.

Nu håller vi bara tummarna för att det ska gå bra!

20110705-033905.jpg

